ח"כ משה סעדה: "בלי לימוד התורה לא תהיה מדינה"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ משה סעדה: "בלי לימוד התורה לא תהיה מדינה"

    ח"כ סעדה ב'מהדורה המרכזית': "בסופו של יום המפגינים הם לא רוב העם ואפילו לא חצי. הם לא יעברו אחוז חסימה. אנחנו נמשיך עם המצפן הערכי שלנו". לדבריו, "התחייבנו להעביר חוק גיוס – נעביר אותו"

    משה סעדה | צילום: יוסי זליגר צילום: יוסי זליגר
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on תרגיל פוליטי מבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "חוק הגיוס לא קשור לממשלה כזו או אחרת. כולם כבר מבינים שאי אפשר לכפות על חברה להתגייס בניגוד לרצונה. בלי לימוד התורה לא הייתה פה מדינת ישראל. זה פשיטא. גם בצד השני יש ערך, שהוא גם חשוב מאוד, והוא השירות בצה"ל. מי שלומד שימשיך ללמוד. ומי שלא, שיתגייס או יצא לעבודה".

    ח"כ סעדה תקף את מובילי המחאה ואמר: "יש קבוצה שמנסה לשסות אותנו אחד בשני. בבית הכנסת שלנו בתשעה באב היה כתובת נאצה על הקיר. יש הסתה איומה אבל בסוף איסתרא בלגינא קיש קיש קריא. בסופו של יום הם לא רוב העם ואפילו לא חצי. הם לא יעברו אחוז חסימה. אנחנו נמשיך עם המצפן הערכי שלנו. התחייבנו להעביר חוק גיוס – נעביר אותו".

    על דיבורים שונים על ממשלת אחדות לצד דילמת העברת הרפורמה אמר סעדה: "לנו יש אידיאולוגיה וערכים. מי שרוצה להצטרף לממשלה על בסיס אותן ערכים – מוזמן. הטייס של הממשלה הוא נתניהו. הידברות זה טוב, אבל יש דברים חשובים, ומיד אחרי הפגרה נחוקק את עניין הועדה לבחירת שופטים. את הרפורמה אי אפשר לעצור. התחלנו בסבירות, נמשיך בוועדה ואח"כ פיצול תפקיד היועמ"שית".

    האזינו



    0 תגובות